انتخاب پیمانکار پنجره upvc پروژه ملی شهر مراغه

شاید ما شاهد یکی از سختگیرانه ترین انتخاب پیمانکار در تاریخ بودیم! در پروژه ملی شهرستان مراغه که کارفرمای اصلی صندوق صد امام و پیمانکار کل شرکت بتن آذر بود پروسه انتخاب پیمانکار ابتدا بر حسب کیفیت کاری پنجره سازان دسته بندی شد. بیست کارخانه از سراسر کشور در این سید بندی مورد قبول واقع شدند. سپس تولید کننده های درب و پنجره از لحاظ توان مالی، تعداد پروژه های اجرایی، انعطاف پذیری در شرایط پرداخت و … مورد ارزیابی قرار گرفتند و نهایتا کارخانه پنجره سازی بهبقا (بهمنش) به عنوان تامین کننده پنجره این پروژه ۳۰۰ واحدی انتخاب گردید.
تامین پنجره های این پروژه در طول یک ماه انجام و تکمیل شد.

تهاتر واحد مسکونی شرکت ساختمان آذربایجان با کارخانه پنجره سازی بهمنش

در دی ماه سال ۱۴۰۱ شرکت ساختمان آذربایجان یکی از خوش نام ترین سازنده های ساختمان در آذربایجان شرقی، ساخت پنجره ها و دربهای برج فرازان واقع در شهرک رشدیه خود را با کارخانه پنجره سازی بهمنش (بهبقا) به نمایندگی مهندس بهمنش توافق نمود. در این توافق مقرر شد به جای پرداخت نقدی که با توجه به فراز و نشیب قیمت ارز موجب ناخشنودی طرفین را حاصل می سازند این شرکت تهاتر واحد ۱۳۵ متری شرکت ساختمان سازی آذربایجان با کارخانه بزرگ پنجره سازی بهبقا در ازای ساخت پنجره های پروژه را در دستور کار خود قرار داده است. این قرارداد در طول سه ماه اجرا و تحویل آن شرکت شد

. پروفیل مورد استفاده پلاسپن یکرو لمینت بوده و یراق آلات دو حالته و درب های با استفاده از لولای ۳دی انجام شده است.

قرارداد فیمابین توسعه مسکن آذربایجان با کارخانه بهبقا (بهمنش)

در بهار ۱۴۰۱ قرارداد تولید درب و پنجره upvc به ارزش ۱۷٫۶۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال با برند فنسترمن (fenesterman) فیمابین آقایان نیما بهمنش به نمایندگی از کارخانه بزرگ پنجره سازی بهبقا و شرکت توسعه مسکن آذربایجان به نمایندگی مهندس باقرفام به عنوان بزرگ ترین نهاد نیمه خصوصی مسکن در شمال غرب کشور جهت بهره برداری از پروژه طالقانی آن شرکت منعقد گردید. این قرارداد یکی از ده پروژه عظیم پنجره سازی استان آذربایجان شرقی می باشد.

اجرای پنجره های پروژه وزارت دفاع کرج ۴۵۰ واحد توسط گروه صنعتی بهبقا

اجرای پنجره های پروژه ۴۵۰ واحدی وزارت دفاع کرج توسط گروه صنعتی بهبقا
محل اجرا ( کرج-امتداد خیابان انرژی اتمی )

نمایشگاه مصالح ساختمانی تبریز اردیبهشت ۹۷ – غرفه بهبقا

نمایش توانمندی های گروه صنعتی بهبقا در زمینه ساخت انواع پنجره های ترمال بریک شامل: لیفت اسلاید، آکاردیونی، لنگه مخفی، دو حالته، تک حالته و درب توسط کارخانه پنجره سازی بهبقا در نمایشگاه مصالح ساختمانی کلانشهر تبریز.

غرفه کارخانه پنجره سازی بهبقا در نمایشگاه ساختمان تبریز خرداد ۹۸

حضور فعال گروه تولیدی صنعتی بهبقا، سازنده درب و پنجره upvc، ترمال بریک (Termal break)، نرمال بریک (آلمنیوم اختصاصی) و شیشه دو جداره در نمایشگاه مصالح ساختمانی خرداد ماه کلانشهر تبریز.

تصاویر زیر بخشی از حضور سروران و خریداران گرامی از این مجموعه قدیمی و به روز را نمایان گر است.